Prowadzisz sklep internetowy, więc zależy Ci na dobrych pozycjach w Google i jak największych zyskach. W takim razie zainwestuj w oryginalne opisy produktów, które zachęcają do zakupu i są zoptymalizowane pod kątem SEO. Przygotujemy je dla Ciebie.
Oryginalne opisy produktów – niezbędne w sklepie internetowym
W czasach, gdy Google potrafi bez problemu zidentyfikować zduplikowaną treść, kopiowanie opisów produktów ze strony producenta lub tym bardziej od konkurencji jest dużym błędem. W ten sposób nie oszczędzisz czasu ani pieniędzy. Zduplikowane opisy produktów mogą być nie tylko zignorowane przez Google, ale wręcz ukarane filtrem, a nawet banem dla całej domeny.
Jeśli więc kopiowanie jest niebezpiecznie, może pozostawić puste pole i zrezygnować z opisów produktów? Mimo że w tym przypadku nie istnieje ryzyko kary od Google, to brak treści powoduje słabszą widoczność, a co za tym idzie – niższe pozycje w wyszukiwarkach. Inną wadą takiego rozwiązania jest reakcja użytkownika, który bez jasnego i zrozumiałego opisu produktu czuje się po prostu zagubiony i nieprzekonany do zakupu.
Opisy produktów – lepsze SEO, wyższa sprzedaż
Myśląc poważnie o sklepie internetowym, nie pozostaje Ci nic innego jak tylko zainwestowanie w opisy produktów. Dzięki nim poprawisz pozycje w wyszukiwarkach, a także przekonasz użytkownika, dlaczego warto zrobić zakupy właśnie u Ciebie.
Zamówisz u nas opisy produktów, które:
- wspierają pozycjonowanie,
- przedstawiają korzyści z zastosowania Twoich produktów,
- budują wizerunek,
- zwiększają sprzedaż.
Możesz zlecić nam wykonanie opisów produktów, które z jednej strony zachęcają potencjalnego klienta do Twojej oferty, a z drugiej sprzyjają lepszemu pozycjonowaniu. Wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania oraz skuteczny marketingowo i atrakcyjny pod względem formy język to zasługa unikalnych opisów produktów, które są ważnym atutem Twojego sklepu internetowego.